Pages

Thursday, May 26, 2011

Salam Penggenalan


AssaLamuAlaikUm dAn Salam SejaHteRa.

Selamat datang ke Republic of Bunnies(ROB),nama saya Khairul Haqhimi Zailani,owner kepada Republic of Bunnies,rabbitry saya telah berdaftar dengan ARBA atau American Rabbit Breeders Association, Inc dan saya juga telah menjadi ahli ARBA,baka-baka yang ada di ROB ialah netherland dwarf dan holland lop,tetapi saya lebih memberikan perhatian kepada holland lop,saya sangat berterima kasih kepada rakan-rakan yang sudah lama didalam hobi ini kerana membimbing saya untuk meggetahui tentang Standart of Perfection (SOP) yang diiktiraf oleh ARBA,saya harap rakan-rakan yang lain juga turut memberi tunjuk ajar kepada saya,dan saya perlukan sokongan anda untuk berjaya dalam hobi ini,objektif utama saya ialah untuk menggekalkan baka asli(purebreed)holland lop,dan pada masa yang sama juga saya cuba untuk meningkatkan quality(SOP)Holland Lop di malaysia,sama-sama lah kita menjaga dan meningkatkan quality holland lop di Negara kita ini…..

No comments:

Post a Comment